Hytte nr: 05A
Navn: Jesus Kristus
Køn: Mand
Alder: 35 år.
Art: Halvgud.
Styrker: Jesus er meget stærk i sin tro på sin far, Gud, hvilket hjælper ham igennem sorg og andre negative følelser og situationer. Han er en god taler, der virkeligt kan få folk til at tro på det, han siger, hvis han virkeligt gerne vil have dem til det. Han er meget ærlig og godhjertet, hvilket også er styrker hos ham, da det giver ham en stor troværdighed hos alle omkring ham. Han er derudover også god til at modstå fristelser.
Svagheder: Jesus har meget svært ved fysisk at komme i kamp med andre, da han ikke mener det nogensinde er det rigtige at gøre, så derfor er han fysisk meget svag. Derudover har han svært ved at gøre noget som helst bare den mindste smule negativt, hvilket kan komme som en svaghed da det udelukker ham fra mange fællesskaber (f. eks rygere).
Personlighed: Jesus er en kærlig og hengiven mand, der gerne hjælper folk i nød og han prøver altid på at hjælpe folk til at leve bibelsk korrekt, også selvom de måske ikke lige har lyst til det. Han er meget stærkt kristen og er stærk i troen på hans far, Gud. Dette gør ham lidt kedelig måske, men også meget kærlig og altid positiv.
Fortid: Jesus blev født i Betlehem i Palæstina, hvor han blev taget godt imod af sin mor, Maria og sin stedfar Josef. Inden han blev født på Jorden, levede han et langt og skønt liv oppe i Himlen sammen med Gud, som er hans rigtige far. Han levede således i Himlen indtil der var brug for ham på Jorden, og så blev han sendt derned af Gud til at blive født som et næsten normalt menneske. Han voksede op i Egypten i de første år af sit liv, som de blev nødt til at flytte til fordi kongen i Palæstina på det tidspunkt, ville slå ham ihjel. Da kongen var død, flyttede familien til Nazaret, hvor Jesus uddannede sig som tømrer. Resten af Jesus’ liv har han prøvet at overbevise folk om, at kristendommen er den eneste rigtige vej, men det har ikke været nemt. På et tidspunkt blev det så svært for Jesus at bare være sig selv, at regeringen faktisk korsfæstede ham og derved slog ham ihjel. Det fandt Jesus sig ikke i, så han genopstod ved hjælp af sin far, Gud.

Siden han genopstod har han rejst verden rundt og prædiket og hjulpet så mange som muligt, indtil han blev fanget af regeringen og fanget på Ace fordi regeringen ikke tror på, at han er andet end en simpel mutant.
Evne: At lave simple ting om til lækker mad og vin.

Andet: Hans far, Gud, er den gamle onde rektor på Ace, og derfor IKKE Mikkel.
Styrer: UlveJake